Gümüşhacıköy ilçesinde birinci sınıf öğretmenleriyle “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” çerçevesinde yeni müfredatın tanıtımı amacıyla toplantı düzenlendi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Ercan Gültekin’in başkanlığında düzenlenen toplantıya, Şube Müdürü Kadir Tabik ve öğretmenler katıldı.
Toplantıda yeni müfredatın getirdiği yenilikler ve hedefler ele alındı, ders içerikleri, öğretim yöntemleri ve değerlendirme kriterleri hakkında özet bilgilendirme yapıldı, öğretmenler, yeni müfredatla ilgili görüş ve önerilerini paylaştı.
Gültekin, öğretmenlerin katkılarının eğitim sisteminin performansı açısından kritik olduğunu ifade ederek, “Öğretmenlerimizin geri bildirimleri çocuklarımız için son derece önemli. Sürekli iletişim ve iş birliği içinde olacağız.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7973 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4921 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4915 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3216 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2272 kez okundu