Ordu’nun Ünye BelediyesiZabıta ekipleri yeni eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte okullarda bulunan kantinlerde denetimlerine başladı.
2024-2025 eğitim öğretim yılının başlamasının ardından okullarda bulunan kantinler de denetleniyor. Ünye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Ünye İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleriyle birlikte ilçe genelinde okul kantinlerini denetliyor. Ekipler, kantinlerin ve ürünlerin hijyeni başta olmak üzere ruhsat, fiyat tarifeleri ile satışa sunulan ürünler ve son tüketim tarihleri gibi birçok kalemde denetimlerini sürdürüyor. Denetimlerde kurallara uymayan kantinciler uyarılıyor.
Ünye Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Yeni eğitim öğretim yılının başlamasıyla birlikte okullarımızda eğitim öğretim gören çocuklarımızın sağlıklı ürün tüketmeleri açısından ekiplerimiz ilçe genelinde kantinlerin denetimini sürdürüyor. Geleceğimizin teminatı öğrencilerimizin sağlığına önem veriyoruz. Okul kantinlerinde satışına müsaade edilen ürünlerin raflardan tüketimine kadar geçen süreç takibimiz altında. Denetimlerimiz eğitim öğretim yılı boyunca belirli periyotlarda devam edecektir” denildi. – ORDU
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7973 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4921 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4915 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3216 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2272 kez okundu