Mersin’de jandarma ekipleri öğrencilere yönelik siber farkındalık eğitimi verdi.
İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, güvenli ve bilinçli internet kullanımını sağlamak, siber güvenlik alanında farkındalık oluşturmak amacıyla eğitimlerine devam ediyor. Bu kapsamda her yaş grubundan bireyleri bilinçlendirmek amacıyla Yenişehir Osman Köse Ortaokulu ile Akdeniz İleri Ortaokulu öğrenci ve öğretmenlerine yönelik siber farkındalık, siber zorbalık, güvenli internet kullanımı, dijital bağımlılık ve dolandırıcılık ile sosyal medya kullanımında dikkat edilecek hususlar konularında eğitim verildi. Eğitimlere 300 öğrenci ile 8 öğretmen katıldı.
Jandarma ekipleri, gerçekleştirdiği eğitimlerle siber suçların gerçekleşmeden engellenmesi, maddi manevi zararların en aza indirgenmesi, siber suçlarla ilgili farkındalık ve bilincin oluşturulmasını hedefliyor. – MERSİN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Kalbi, bağırsakları ve karaciğeri koruyor! İşte hem lezzetli hem sağlıklı dört enginar tarifi
2756 kez okundu
2
Duygu Nebioğlu’ndan olay olan paylaşım! ‘Attıkları iftira ortaya çıkıyor’
2055 kez okundu
3
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2018 kez okundu
4
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1782 kez okundu
5
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1652 kez okundu