TRT spikeri Erdoğan Arıkan, 1. Lig’in 20. haftasında Keçiörengücü- Sakaryaspor maçını anlatırken kalp krizi geçirmişti. Arıkan, tedavi gördüğü hastaneden taburcu edildi.
TABURCU EDİLDİ
Rahatsızlığının ardından Ankara’da hastanede yoğun bakıma alınan Arıkan, bir hafta süren tedavisinin ardından hastaneden taburcu edildi.
“ÇOK DUYGULANDIM”
Hastane çıkışı, TRT Spor’a konuşan Arıkan, “Bu sürecin başından beri beni hiç yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Bütün taraftarların gösterdiği sevgiye de çok teşekkür ediyorum. Çok duygulandım.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Ümraniyespor’da 7 imza birden!
6180 kez okundu
2
Galatasaray’da Lemina transferinin perde arkası: Yarım kalan hikaye
1133 kez okundu
3
UEFA Avrupa Ligi’nde tur atlayan Fenerbahçe kasasını doldurdu
1119 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1118 kez okundu
5
Osimhen’den sezonun 20. golü
993 kez okundu