GALATASARAY, Süper Lig’in 15’inci haftasında Sivasspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına bugün yaptığı antrenmanla devam etti.
Florya Metin Oktay Tesisleri’nde teknik direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı. Üç grup halinde 8’e 2 çalışmasıyla devam eden antrenman, savunma ve hücum çalışmasının ardından dört takımlı turnuvayla sona erdi.
Öte yandan İsmail Jakobs tedavisinin ardından rehabilitasyon kondisyoner ekibi gözetiminde saha çalışmalarına başladı. Abdülkerim Bardakcı’nın tedavisine devam edilirken, Kaan Ayhan ise tedavisinin ardından salonda çalıştı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 11.30’da yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Ümraniyespor’da 7 imza birden!
6180 kez okundu
2
Galatasaray’da Lemina transferinin perde arkası: Yarım kalan hikaye
1134 kez okundu
3
UEFA Avrupa Ligi’nde tur atlayan Fenerbahçe kasasını doldurdu
1121 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1119 kez okundu
5
Osimhen’den sezonun 20. golü
994 kez okundu